Kızlar merhaba biz 34 haftalık olduk 30. Haftada erken doğum riskim vardı ve kanama ve sancılarim olmuştu hastanede yattım 2 gün ve ciğer gelistirici vs. Yapıldı sancilarim durdurulmustu ve progestan fitil kullanıyorum o günden beri bugün karnımın üst yeri açıyor resmen tam Göğüs altım bebek hareket ederken sanki içimi oynuyor gibi aciyor ayrıca adet olacakmışım gibi ağrım var kasık ve böbrek yerlerimde neden olabilir acaba başına gelen varmi bebek doğacak küvete girecek diye korkuyorum başından geçen varmi acaba