MRVMSTF benm 20 de sarımsı geldi bi kaç gün oldu sonra 36 yada 34 de komple iki göğüsümdende sürekli damla damla akıyordu kanallar dan dolayı dedi doktorum sakın sıkma kesilsin die de yanlıs bişi yapma aksın bişi olmaz demişti ben peki kolostrum ? Dedimde kolostrum doğurunca düşer demişti çok korkuyodum aha kolostrum gitti die