merveyildrm Elif-Okan aaaaa iyi ki uyardınız çünkü e bebekten de bakmayı düşünüyordum demekki bu markayı tercüh etmemeliyiz bende sağlam olsun 2. Çocugum olunca ondada kullanırım diye düşünüyorum
merveyildrm Tiredmother evet bizde 5. Katta oturuyoruz ve asanaörümüz yok 😩 ama bebek arabasını girişe kitlemeyi düşünüyorum çünkü hangi araba olursa olsun çıkarmam indirmem mümkün değil arabayı ☹️ Bizde sahil kenarında çok merkezi bi yerde oturuyoruz bebeği dolaştırmak gezmek daha rahat olur diye travel istedim arabayı
Tiredmother merveyildrm benim gibi şehir içiyse zor, ben çok zorlandım kapıda bağlasan üstünü çalsalar derdi valla bırakamadım o kadar para vermişken 🥲
izobellaaa-_- merveyildrm canım bugün gittim canlı canlı gördüm ve harikaaaa hemen aldım süper duruyor iyiki gidip hemen almışım🥰😂
Munteha34 Bizde pregonun yeni çıkan modeli mios u aldık.çok kullanışlı pratik gözüküyor daha kullanmak nasip olmadı
Tiredmother Çok güzel görünen bastonlar var aynı fiyatlara ben olsam ondan alırım şuan ikinci hem bu araba var hem ikinci basit bi baston almak istiyorum o kadar para veremem 😄 ilk çocuğum olsa net güzel bi baston alırdım bu aklımla