merveyildrm Kızlar merhaba travel sistem bebek arabası bakıyorum hiç araştırma yapmadım pek bi bilgim yok siz hangi markaları tercih ettiniz?? Yoyko city travel hoşuma gitti sizce nasıl kullanan varmı??
izobellaaa-_- merveyildrm bende az önce böyle bir soru sordum Ben biraz görselciyim o yüzden bunu alacağım 🥰
Aslhnklk merveyildrm Kanz aldım ben kullanmak için gün sayıyorum genel olarak beğendim ama kullanışlı bişeye benziyo bakalım deneyimlicez ilk bebekte😂
Smyye1B merveyildrm https://ty.gl/xo9qrsxi7h Markadan ziyade kullanımına baktım ben alırken. Görerek aldım tek elle portbebe üzerindeyken kapanıyor birde kapalı haldeyken taşıması kolay. Hacback arabam var bagajına rahatlıkla sığıyor. 😇 Birde eve getirdiğinizde 3 yaşındaki yeğenimi bindirdim içine sığdı uzun süre kullanırım sanırım. 😇
Kubr_a merveyildrm Kraft onxy amour aldık. Çok araştırdığım bi alışveriş sonrası içime sindi ileride bastonada ihtiyaç uymayacağımızı düşünüyorum.🌸
Berna0000 Yoyko, Joie, baby plus , baby care bunlardan sizce hangisi arkadaşlar çok kararsız kaldım bende ?
Kubr_a Berna0000 baby plus baby care dayanıklı değil diye biliyorum. Satış danışmanları da pek önermiyor. Yoyko-joie-kraft daha dayanıklı 👌
Elif-Okan E bebek baby plus canyon bebek arabası almayında ne alırsanız alın çocuğum 2 yaşında aldığımızdan beri 6 defa tekerlek kırıldı üretimde bi hata internettede yazınca hep aynı şikayet çıkıyor eskiden 100 tl ye aldığımız bir tekerlek şimdi 450 tl ama yinede bulamıyoruz yok diyorlar haber bekleyin diyorlar aylardır dönüş yapan yok araba çöp oldu yani 2. Ye hamileyim 1 ay sonra doğum yapacağım ve tekrar araba almak zorunda bıraktılar bizi malının arkasında durmuyor kesinlikle
merveyildrm Elif-Okan aaaaa iyi ki uyardınız çünkü e bebekten de bakmayı düşünüyordum demekki bu markayı tercüh etmemeliyiz bende sağlam olsun 2. Çocugum olunca ondada kullanırım diye düşünüyorum
Senaras0604 merveyildrm Casual quantum trona. Oğlumda onu tercih etmiştim satıcı çok övmüştü gerçekten de hiç bir sıkıntı yaşamadım sürüşü falan baya rahat.
gizemmege Joie litetrax 4 aldım açılıp kapanması kolay. Ben sağlamlık açısından ve oturma alanının genişliği açısından tercih ettim çevremde kullananlar da baya övmüşlerdi
Sbm050421 gizemmege bende joie litetrax 4 aldım her konuda muazzam bir araba , iç hacmi geniş tek elle kapanıyor puset takılıyor sonrasında 3-4 yaşa kadar kullanılıyor müko bi araba kısacası 👌🏼
Tiredmother merveyildrm travel pişmanlıktır elele alroad benimki asla tek başıma bi yere bebeğimle çıkıp kullanabileceğim bi araba değil
merveyildrm Tiredmother yeğenimden kalan normal bi bebek arabası var o yüzden travel düşündüm ne açıdan memnun değilsiniz