PsikologMeltem bende tam bu konuda bir post açsam mı derken senin postuna rastladım canım bende 9. Haftama girdim bugün ve aynen benimde belirtim fazla yok sadece kokulardan tiksiniyorum ama normal diyorlar herkesin farklılık gösteriyormuş şanslıyız galiba 🙈