tupbebekannesi522 her kafadan illa ki ses çıkar ben de şehir hastanesi iyi diye duymuştum ama bana çok uzak yolda doğururum allah korusun :) o yüzden 6 ay önce doğum yapan komşum bana gülhaneyi önerdiği için gülhaneye gidiyorum ilhami gül hocaya gidiyorum devamlı ondan çok memnunum bir kez ona bulamadım randevu başkasına aldım ondan da memnun kalmadım mesela kişisel bir durum bu tamamen. ama doğum esnasında hemşirelerin çok ilgili olduğunu istediğin takdirde parası ile tek kişilik odaya geçebildiğin yanında refakatçiye izin verildiği ve istersen ayarlarsan eşinin bile yanına gelebildiğini ifade etmişlerdi