Ruveyda_baskapan Hanımlar 29 hafta oldum hep bi 30 olsam ya diyordum son 1 haftam var 30a. Neden 30u böyle bekliyorum bilmiyorum hadi hayırlısı 😂😂 son 77 ama sezaryen istediğim için sanırım 10-15 gün erken gelir bebeğim , çoook heycanlıyım yaaaaa
Memocan Bende 28+6 günlük oldum bı saat önce bende sezeryan olacam ilk oğlumu 36 haftalık doğdu bakalım bu ne kadar duracak
Ruveyda_baskapan Papatyaben normal doğum stresi çekemem , sezaryen olur 3 gün uzanırım en fazla dert değil 😂