Ay keşke benimde sadece fıtık olsaydı diye iç çektim şimdi. Omuriliğim kırılmış küçükken. Platinsiz kanal daralması ameliyatı oldum. Normal şartlarda bebe doğurmam bile çok riskli. Ama doktorum sağ olsun ferahlatıyor beni. Hiç birşey sağlığınızdan önemli değil. Sezaryen olun geçin sonrası kötü olabilir çünkü normal doğumda.