Anne41 Benim 12+6 olduk bugün doktor yorum yapmadı benimde içimden sormak gelmedi çünkü kese arkası kanama var dedi allahım sağlıkla gelsin dedim içimden yprum istemedim. Siz öğrendiniz mii cinsiyetlerii 🤗
CananDuru Anne41 18+1 birden bildiriyorum burada havalar cok sıcak bulantılar geçti göbek iyice belli artık vee bir erkek bebek bekliyorum ilk bebeğim kızdı
NurrrH Anne41 12de erkek dedi. 13te net erkek dedi. Erken hafta olduğunu düşündüğüm için çok üstelemedim. Şuan 15 haftayı bekliyorum net öğrenmek için. 😅
Anne41 CananDuru benimde ilki kız bunda da sağlıkla kucağıma alırım inşallah ama brnde erkek hissediyorum
Bebisim1 Cinarveannesi konuyla alakasız ama sağlık ocağındaki hemsirem beni daha aramadı acaba tetenoz aşısı oldunuz mu eğer olduysaniz kaçıncı haftada oldunuz bende 23 haftalık hamileyim.
Anne41 NurrrH yaa bana yorum yapmadı sormadımda öyle baktım sadecr e 😅 bakalım bir sonraki randevum bu ayın sonunda ozaman belli ılur