Ben :( hamileliğin başında yoktu, son ay oldu renni duo var Doktorun verdiği kana karışmadığı için istediğin kadar kullanabilirsin dedi bir yudum alıyorum on saniyede kesiyor , Şurup onun kullanmalısın genede doktoruna sor tabii ki Ama resmen hayatımı kurtardı :)