mom_babyy maşallaaaaahhj 😂😂 benim daha ortalıkta yokken belliydi. Ben her iki cinsiyet için de mavi düşünüyordum sonra eşim ve Bikaç kişi erkeğe mavi olmaz dediler sonra eşim erkek olursa kızlık soyadın Demir koyalım dedi. İsim olarak çok sevmesem de anlamlı diye düşünüyordum sonra gerek kalmadı zaten Mavi geliyor :) şimdi de mavi koyduk diye erkek zannedenler oluyor anlamadım hani erkeğe olmaz diyordu herkes 🥸