Ayseee01 Smyye1B bizimde öyle ama tahmini 2 hafta beklicez sancilarim çok fazla oluyor nst de çıkıyor sanci jornal doğum istemdigim için haftaya kontrolde tam belli olucak sonuca göre cnm
Smyye1B Ayseee01 Haftaya zorunlu sezaryenim olacaktı doktorum haftaya hastanede olmayacakmış yarına çağırdılar artık bilmiyorum ne oluruz. 🤦🏻♀️
Ayseee01 Smyye1B insallah güzel şekilde sonuclanir çünkü anne karnında 1 gün dışarıda bir haftaya tekamül ediyormuş cnm
Betuulozturk07 Smyye1B hiç canını sıkma 35 hafta itibari ile bebekler tüm gelişimlerini tamamlıyor dogumasında hiç sakınca bile olmuyor artık sağlıkla kucağına alman dilegi ile❤️😱
Betuulozturk07 Ayseee01 benimde 14 bebek kanalada girmiş heran herşey olabilir dedi doktorda bekliyoruzzzzz
Ayseee01 Betuulozturk07 bizimki de öyle ama ben kendime güvenemiyorum çünkü sancilarim böyle iken saatlerce bu sancıyı çekeceğimiz düşünemiyorum canim Allah yardımcın olsun
Betuulozturk07 Ayseee01 vallahi bende öyleyim, gerginlik başlıyor ama artık azı gitti çoğu kaldı allahın izni ile🙏🏼
Smyye1B Betuulozturk07 Bana kalsa yarın doğsun 😂 ama işte gün belliyken birden arada kaldık o biraz canımı sıktı 😊