Minikkus0101 Haftamda plasenta previa tanısını konuldu 26 haftalığım hala eşi aşağıda sizde durumlar nasıl erken doğum riski var diyorlar plasenta previa olanlar ne zaman doğum yaptınız
Ceydaa61 Minikkus0101 37. Haftamdayım. 5 gün sonra doğum olacak nasipse 🙏🏻 29.haftamda çok yoğun kanamam olmuştu ite kaka 37 olduk. 2 gün önce tekrar kanamam oldu ama bu sefer hafifti çok şükür. 5 gün daha bebeğim sabretsin diye dua ediyorum. Ağır iş yapmayın bol bol dinlenin. Ayaklarınızın altına yastık koyup öyle yatın. Sürekli kanama riski var malesef. Genelde 30. Haftalara kadar kendiliğinden yukarı çıkıyor ama benim çıkmadı malesef
aslii16 youtubede junandar family diye bir sayfa var oradaki bayanda plesanta previa tanisi konulmus onunla ilgili bir video paylasti kendisinin o durumu gecmis eger izleme sansiniz olursa bi bakarsaniz faydali olabilir sizler icinde
Minigindunyasi aslii16 onu izledimde bene kimse doktora sormadan yapmasın çünkü Allah korusun kanama fln yapar diye ben korkudan yapmadm
Minigindunyasi Ceydaa61 sizin rahim tam kapalı mi eşiyle birde nerde doğum yapcksnz özel hastane mi devlet mi
Minikkus0101 Minigindunyasi 1 buçuk ay kadar oluyor detaylı usg de tam kapatmamış denmişti şimdi durum ne bilmiyorum Pazartesi doktora gideceğiz siz kaç haftalıksınız
Ceydaa61 Minigindunyasi özelde olacak doğum. Başlarda tam kapatmıyordu kenardaydı. Şimdi tamamen kapalı malesef
Minigindunyasi Ceydaa61 özel iyi kabul etms beni kimse kabl etmedi resmen haftalarcs doktor aradım Allah’ım hiç birimizi zorda koymasin
Ceydaa61 Minigindunyasi o zaman sizin plasentası ön duvarda olmalı. Benim arka duvarda olduğu için doktor şanslısın dedi. Çünkü ön duvarda olunca tehlikeli oluyor. Her doktor göze alamıyor kanamayı. İstanbul’da yaşıyorsanız doktor önerebilirim. Bi arkadaşımın ön duvardaydı hiçbir doktor kabul etmedi ameliyatını. Hatta rahmini almak zorunda kalırız demişler. Baya araştırmalar sonucu bi doktor buldu çok iyi geçti rahmini de almadılar. Ücreti yüksek ama işinin ehli bir doktor
Gulcann_ Ceydaa61 bende İstanbul’dayım benim de plasenta aşağıda ama rahmi kapatmıyor rahim duvarına yakın dedi doktor en son gittiğim de biraz daha iyi dedi umarım iyice çıkar yukarı benimde arka tarafta bende özele gidiyorum muayenehanesi olan bı yer hastane değil doktorum iisinin ehli biri yardımcı olabilirim yazarsanız
Cmle1994 Ceydaa61 Benimde ön duvarda marjinal durumda doktor hangi ilde ismi nedir 33. Haftadayım devlette doğurmak istemiyorum 😕
Gulcann_ Ceydaa61 arka duvarda olması daha iyiyken hala yukarı çıkmadı mı sizin ya bende kendimi öyle teselli ediyorum 10 gün önce biraz daha iyi dedi doktor pazartesi randevum var hiç kanamam olmadı çok şükür 20+1 haftalığım şuan 17+4te öğrendim
Ceydaa61 Gulcann_ çıkmadı malesef. Ben çok dinlenemedim. Çalışma hayatım çok aktifti gün içinde çok fazla merdiven inip çıkıyordum. Bundan kaynaklı çıkmamış olabilir. Her gittiğimde bir umut yukarı çıkacak diye bekledim ama olmadı malesef. İlk doğumum normal olmuştu bu da normal olsun istedim ama sağlıkla doğsun hiç önemli değil artık ❤️