emiray genişlemenın derecesi onemli aslında cok ileri boyuttaysa kımı doktor tel yada katater takmayı oneriyo ,kımı sıkı takıp ediyo cok agrı yapmıyorsa takmıyo riskleri olabiliyo ben idrar ve ult tahlılınde sistit ve ya enf yoksada ilac verilmiyo onun pek bir tedavisi yok cunku ya ileri bıyutta genıslemede tel yada sıkı takip bana doktorum agrın olursa parol içebilirsin demişti bir sorun isterseniz doktorunuza ama kalçadan vuruyor dedibiz o kafamı karsıtırdı tam olarak nerden baskıyo agrı