Sein1611 sezeryan oldu doğumum doğumdan iki gün önce nişanım gelmişti doğum yapacağım gün baya bi hafifleme gelmişti bebeğimin biri kanala yerleşmiş meğerse sonra gece yarısı aniden suyum geldi idrar kaçırıyorum sandım lavaboya koştum ama baktım bi türlü tutamıyorum o zman anladım suyumun geldiğini zaten haftaya doğum in randevu almıştık ama yetişemedim işte