senayrtlk Nasılsınız kızlar , neler yapıyorsunuz, bebişler ne durumda, sizler ne durumdasınız sohbet edelim 🥳🥰
Menek16 senayrtlk 32+6 olmaya 8 dk kala hıçkırıyor küçük bey bende hıçkırıgını sevme deliliğindeyim annelik delilik derlerdi dogruymus😬
Rabia344 senayrtlk 32/den çıkmak üzereyim 33 olacağım ama zıplıyor çocuğum içerde bir bilsem neden 😂 ay sancılarım bel ağrılarım ayak el ödem o kadar fazla ki ne yapsam geçmiyor 🥹
senayrtlk HafsaMeyra yaaaa 😇 benim bebişte o kadar zıpır ki uyuyamıyorum şuan resmen hareketlerinden 🤩
HafsaMeyra senayrtlk Benim de öyleydi ama 2-3 gündür bayağı yavaş hareket etmeye başladı normal mi acaba ?
senayrtlk HafsaMeyra normaldir ya artık yerleri daralıyor 🤨 ben ilk kez gece bu kadar hareketlilik yaşıyorum 🤨
Mrysmg senayrtlk bilmiyorum hiç inan bir gece kanamam oldu doktora gittim doğum sancilarim varmış düzenli açılma vardı 3 cm hastaneye yatış verdiler dün çıktım hastaneden 2 cm açıklıkla şimdi risk var yatiyorum öyle bende kara kara düşünüyorum neden diye ama
senayrtlk Rabia344 Tuzlu şeyler çok yememeye dikkat et bence çok şükür bende şıanlık yok 🙈 aynı durumdayım hareketten uyuyamıyorum resmen 🤩
senayrtlk Mrysmg kaç haftalıksınız çok geçmiş olsun 🥺 benim de bebeğimin başı çok aşağıda inşallah erken gelmezler 😒
Mrysmg senayrtlk sagol canım benim sana da çok geçmiş olsun 32+6 olduk 32+1de acilmam oldu 2 3 gün hastanede yattım 2 gün sonra kontrol var ama hep diken üstündeyim acaba açılıyor muyum felan diye benimkinin de başı aşağıda ayakta durmuyorum hiç sende dikkat et canım
Mercimeginannesi15 Biz daha yeni 32+1 iz harketleri bira yavaşladı gibi hareketli ama gün içinde çok fazla oynamiyo ödem sismem felan yok sadece midem arada bulanıp yaniyo
Mrysmg senayrtlk evet 2 doz yaptılar sancilarim kesilsin diye magnezyum serum verdiler hastaneden çıkana kadar onun dışında hap içtim birkaç saat arayla sonra ilaçsız serumsuz sancilarim kontrol edildi acilmam ilerlememis ona baktılar taburcu ettiler dikkat etmem gerekenleri söyleyip 2 gün sonra da acile kontrole gidicem suyum gelmez acilmam ilerlemezse şansımız artacak gibi
senayrtlk Mrysmg inşallah zamanından önce gelmez bebeklerimiz 🤲🏻 Rabbim hayırla kucağımıza almayı nasip etsin 🥺🥰