Nedense karnımın içine sağlı sollu ağrı acı gibi değişik şeyler giriyor sanki ani hareket edemiyorum bazen kasıklarım sızlıyor bacaklarım sızlıyor sanki bebek rahim büyüdüğünden ağırlık binmeye başladığından mı oluyor acaba bu arada 22+4 üz sizde de oluyor mu benzer seyler