14+3 haftalığım ve yaklaşık 3 gündür kasığımda ağrılar oluyor belim ve kalçamla birlikte o an kıpırdamaya bile korkuyorum bir yandan da bebeğim için korkuyorum acaba bişey mi var diye normal mi yorgunluk vs etkiler mi başında olan sebebini bilen var mı?