AyFa1608 Elayvzz healt point mi ne öyle bişeydi canım ama başka yapmıycam bekliycem adetim gecikirse yapacam
Pearlyyy AyFa1608 geç döllenme olabilir belki adetin geciksin o zaman tekrar test yaparsın inşallah vardır 🙏
AyFa1608 Pearlyyy inşallah canım kan testi umutlarımı yıktı ama daha erken inşallah vardır gecikmesinş beklicem
AyFa1608 Sema2312 benim kürtaj değildi canım 7 aylıktım ama korona geçirdim 6 aylıkken gelişimi durdu kalbi durdu ölü doğm yaptım 4 Aralık’ta doğum yaptım bana kalsa hemen yapacaktım ama genetik test vs derken uzadı korumuyordum bu ay denedim
Sema2312 AyFa1608 bende 17 nisanda 3.5 aylıkken kürtaj artı doğum yaptım bu ay korunmadım çok istiyorum ama bi yerdede erken mi diye korkuyorum
AyFa1608 Sema2312 sen bilirsin canım ama bence bekle ben erken gebelik testi yaptım silik göründü ama kanda çıkmadı çok ağladım geçmesini beklicem bidaha yapıcam eğer adet olmazsam test yanıltabiliyor
Sema2312 AyFa1608 canını sıkma canım hayırlısı olsun hakkımızda nasip kısmet stres yapmamak gerekiyor
Sofiya1 AyFa1608 evet koku hassasiyeti , halsizlik ve test yapıyorum silik çizgi varmı yokmu bilmiyorum adet günümü bekliyorum adet günümden sonra birdaha test yapmayı düşünüyorum
AyFa1608 haticenurrr bidaha kan vermedim kuzum ama belirtim arttı yarın erken gebelik testi yapıcam adetim 3 gün geçti ama normalde de çok düzensiz inşallah yarın test yaparım sonucu yazarım 😘😘
leylaacar011_ 8 9 gün gecikmem var mide yanmam ve bulantı var bel ağrısı var 3 gün gecikmede yaptım test negatif çıktı tekrar yapsam mı
AyFa1608 leylaacar011_ bence tekrarla veya kan ver kuzum 3 günde çıkmamış olablir.. veya psikolojik de olablir