Elizya Bebeğim hep sol tarafta kendini hep orda toplıyor 33+5 haftalığız benim o tarafa uzanmam iyimi acaba?
ftmaozdmr Elizya aynen bende 36 haftalık bebeğim uzandığım yanda kımıldıyor çok vicdan azabı duyuyorum üzülüyorum bende doktora sordum bişey olmaz dedi ama üzülüyor insan 🤔🙄
deletedmom6295 Elizya bebeğim solda gece solda uyuyorum sabah bir kalkıyorum sağdayım ne ara dönüyorum hiç anlamıyorum bir de yastıkla yatıyorum yani o yastığı ne ara diğer tarafa geçiriyorum düzgün şekilde konum alıyorum halen anlamış değilim🤔
Nida48 Ben de hiç sol tarafıma yatamıyorum bir şey olur diyr korkuyorum 😞hep sağ tarafıma yatmak istiyorum