BMelek Gulcan1491 25 mm ve alti riskli bol bol dinlendim ve igne ilacla normale donuyordu kendimi biraz yordugumda yine ayni oluyordu eger riskiniz varsa bol bol yatin tuvalet harici kalkmayin
myangelson Gulcan1491 ben 20. Haftada 8mm e kadar düşmüş acil serklaj yapıldı daha sonra 13mm e çıktı işlemden sonra sürekli yatış verdi doktor antibiyotik falan sonra tekrar muayeneye gittim 4mm e düşmüş ikinci kez tekrar serklaj yapıldı şuan 45mm herşey çok iyi artık korkma günde 5km yol bile yurursun dedi doktor pazartesi kontrole gidicem bende
durumom2022 Haftaya giriyorum ben yarın 30 mm dedi takip etmemiz gerek dedi 1 hafta önce bugün yine baktı aynı sıkıntı yok dedi 25 mm altı sıkıntıymış sanırım
Vicibici durumom2022 aynı durumu yaşadım şu an progestan fitil ve proluton iğne kullanıyorum. Doktorunuz önermedi mi?
durumom2022 FkN yok hayır bir sıkıntım yok ama doktorum bakmak istedi kontrol amaçlı sanırım 30 mm de takip edelim dedi her gittiğim de bakacak sanırım 🥲inşallah kısalmaz biraz okudum zor bir süreç düşük riski oluyor
FkN durumom2022 benimde 3cm ölçülmüştü bende korkuyla yaşıyorum 20. Haftadayım daha öncede kanama yaşamıştım umarım bişey olmaz
Senademir04 Benimde var di canım şükür hamileligin son günlerindeyim haftaya dogumum var 38olduk serklaj oldum riske atmak istemedim Allah korusun erken doğum oluyor kendini fazla yorma eğilme çok fazla magnezyum ilacı kullanabilirsin doktoruna danışarak
Vicibici durumom2022 anladım canım bana niye progestan fitil ve iğne verdi ki🤷🏼♀️ Korktum biraz yatıyorum sürekli
Ahucum Merhaba.oncesinde rahim kisaligi nedeniyle 2 erken dogumum oldugu icin,bu defa serklaj yapildi.13 haftada 31 mm idi.29 haftadayim ayni sukur.sik sik kontrol etdirin ,bol dinlenin,riske atmayin