Kızlar hepinize selamlar ben 14 .3 günlüğüz şuan ve bebeğim sağ tarafta ben sağımın üstüne ve hafif göbek üstüne uyumayı çok severim ama bebeğim sagda ve ben sağda uyuduğum zaman çok şiddetli sancılarım oluyor bacak arama yastık alsamsa sancim oluyor izin veriyor bu bebe 😓😓 napsam sancim hafifler bide solda uyuduğum zaman ağrı olmuyor ama solda uyuyamıyorum yani illa sag taraf olacak