Sdt3456 Kızlarbi kaç gündür sag kasığımdan bacak aramdan bacagıma vuran agrım var. 22 haftalık hamileyim. Sizce bu haftalarda normalmi. Arada bir karın agrımda oluyor. Bu durumu yaşayan varmı
arasmom Sdt3456 kesinlikle normal tam da bu haftalarda oluyor yuvarlak bag agrısı diye bişey rahim büyüyüp yukarı çıktıgı için gerilip o agrıya sebep oluyor nasıl bir sey oldugunu çok iyi biliyorum çok kötü bi agrı ama geçiyo korkulacak bir durum degil normal yani
gamzebngaa_dmr Sdt3456 bende 22+4 olacağım bugün ile birlikte benimde alt bacaklarım ve karın ağrım oluyor korktum dedim acaba varis mi oluşmuş yok şükür ama çok ağrıyor sanki spor yapmişimda orayı zorlamisim gibi bir ağrı sabah uyandım yürüyemedim