BMelek Slhnm gorunecegini sanmiyorum ben 11-12 haftalarda gittigimde olusmadigi icin daha kiz gozukuyordu 14-15 de gittigimde daha yeni olusmustu ve erkekti ☺️ Acele etmeyin bir aya en gec belli olur
Elibo Burcuhanm1 bu sizin bebeğinizin pozisyonuyla alakalı bi durum 12. Haftadan itibaren bazen net olmadan bazende net olarak cinsiyet ögrenılır .
Slhnm Ayyy ilk bebeğim çok heyecanlıyım. Bazı yazılarda 8-9 haftalık öğrenenleri okudum. Doktorun tecrübesi ile alakalı diyorlar. Bende hiç erken öğrenen var mı diye merak ettim.