Semila bol bol istirahat dedi canım valla ben korkuma evi bile süpürmüyorum daha 30+3 son ayda olsa hiç korkmam da erken doğum riskini atlatana kadar daha dikkatli olacağız bebeğimiz için 😩 ilişiki de olmasın dedi ama sen yinede kendi doktoruna bi gözük ne kadar var belki çok değildir benim kültürde üreme çıkmadı ama iltihap baya fazla dedi doktor