Kaulse 39 cu haftamdayim kizlar, nst de sanci cikmadi , doktor 1,5 cm acilma , yumusama var dedi. Doktordan da geldigimden karnimin önü taş gibi çok sert, kasilmaymis. Belimde de agri var. Simdi ne zaman dogururum acaba ? 😊
Nur123aa Kaulse ayy bende artık gelsin istiyorum kilosu da yerinde maşallah bu iki hafta da yapmadığım şey kalmadı gelmesi için inşallah bekletmez bizi ☺️
Sonaypin Kaulse açılma yok sanırım nst de kasılma da yok ama bel bacak kasık ağrısı var 39. Haftadayım. Umarım sağlıkla doğum yaparız
2koftemom Kaulse öyle yada böyle bu hafta dogurursun. Dogurmasanda seninle.fln alırlar fazla.zaman8n kalmadi🤣
Kaulse Eslem9 yaa gercekten mi 😍 ilk hamileligimde bunlarin hicbiri yoktu 42 haftamda suni sanciyla dogum yaptim bilmiyorum normal dogumun kasilmasini sancisini 🤭🌺 tesekkür ederim ,amin insallah
Kaulse Nur123aa insallah saglicakla gelir bebislerimiz 🤲😍 karnim patliycak gibi ara sira korkuyorum ya 😅
Kaulse Sonaypin saglicakla gelsin bebislerimiz insallah. Kac kilo bebis ? Bizde masallah fazla kilo almis korkuyorum nasil cikaricam diye 😅 3600 gr 39 haftada
Incimiz Ayy bende sağlıkla bir an önce gelsin istiyorum 39 olduk ara ara sancılarım var ama sanki hiç gelmicek gibi geliyor
Kaulse Incimiz yaa insallah saglicakla gelir bebislerimiz insallah 🤲🌺😊 kac kilo bebis ? Bende 39 haftada 3600 gr. Doktor dedi 40 beklersek 4500 gr olur 🥴 korkuyom
Incimiz Kaulse insallah canım kilosu 3174 gr doktor salı günü duruma göre alırız dedi sancım var sadece suyum gelmezse suni sancı ile mi alır bilemedim
meir22 Kaulse bende 37+2 yim şuan ağrım sancım yok ama karnım taş gibi oluyor arada bi de çok aşağı indi aşağıda baskı hissediyorum çıkacakmış gibi. 4 5 gündür böyle. Doktorum da önümüzdeki günlerde gelebilir dedi ama ne zaman gelir ki acaba 😬😅🤗🤗