Nursezer37 merhabalar 42 gün oldu 2. Bebeğimi kucağıma aldım çok şükür ilki normaldi bu sezeryan oldu mecburen bende çok korkuyordum ama o kadar da korkulacak bir şey yok uyanık kaldım belden iğne yaptılar hiç bir acı olmuyor sonra dan da çok büyük bir sıkıntı olmuyor bebeğin kucağına geldiğinde agrı kesici gibi oluyor gerçekten rabbim kolay bir şekilde doğum yapmayı nasip etsin sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻