Yanlış anlamayın amacım sizi üzmek veya kırmak değil kesinlikle. Ama burda böyle soru sorarak farkında olmadan kendi canımızı kendimiz sıkıyoruz. Burda kimse doktor değil ya da ebe değil evet fikir alışverişi yapıyoruz ama tıp bizim alanımız değil. Onu da geçtim kendimden örnek vereyim ben böyle şeylere asla ama asla takılmazdım. Geçen bi post açmışlar ve istemsizce o kadar moralim bozuldu ki niye onun ki o kadar benim ki bu kadar diye. Burda herkes övünerek söyleyebilir bebeğinin boyunu kilosunu. Ama önemli olan senin bebeğinin sağlığı sıhhati. Bunu doktoruna danışman daha mantıklı. İkili ve dörtlü testi bende yaptırdım bu bebeğinin bi sorunu olduğu anlamına gelmez.