mammaaa33 Açılma ve sancı yoksa doktor suni sancı ile mi başlatıyor doğumu ? Ve kaçıncı haftada başlatıyor ??
Zeynosmooom_1234 mammaaa33 sezeryansa ilk bekletir değilse acılmam yok kanaman yoksa 40 haftayı bekletir
Zuhalsareelif mammaaa33 devletdemısınız eger devletse. 42ye kadar bekletırçyorlar malesef canm . Benm sancım var suan ama sıddetlı sancıyla gel dedıler