4 kez kaybim var 2 kez asilama yaptirdim düsuk oldu. Artik tüp bebek yaptirmak istiyorm ama genetikli tüp bebek yaptirmayi düsunuyorum bu konuda hic bi fikrim yok yqptiran arkadaslar bana yardimci olabilir mi 🙂 birde doktor önerisi istiyorum devlet ozel farketmez ❤