Busraquner 37+2 yim karnım taş gibi 1 saattir ve sıcaklık basmaya başladı kasıklarıma ara ara ağrı oluyo noluyo sizce
_akalin3 Busraquner ya gercek sancıdır ki ilk dogumsa bu hafta biraz erken tecrubelerıme gore ya da yalancı sancı geliyordu bir kaç saat daha takip edin buyyk ıhtımalle gıder
Afra_123 Busraquner benimde aynı. Ne olacak çocuk karnına sığmadigi için yerini genişletiyor. Benimde 32. Hafta sancilardan hareket edemiyorum .