Hulya49 Bugün doktora gittik çok şükür keseyi gördük ama doktor bir sıvı birikintisi gözüküyor kanda olabilir su da dedi kanamam yok hiç olmadı hanımlar var mı ? Aynı durumu yaşayanlar progesteron başlayalım önlem için dedi endişeliyim …..
Slaaa34 Hulya49 benimde kesede kan görülmüştü bende progestan kulladım, ayağa falan kalkma bi süre yat dinlen birşey yapma daha yeni olduğu için geçer inşallah 🙏 dikkat ediceksin profestanı falan hep saatinde düzensizli iç