Srfe Kullanan var mı ? Aç tok sabah ya da aksam basıl kullanıyorsunuz ? Bz 13+4 günlüğüz siz kaçıncı haftalarda başladınız ?
Ayliz_123 Srfe Ben 34 haftayım bitiremedim henüz haftada 1 veya 2 anca içiyorum son 8 kaldı onuda haftada 2 içip bitircem Bi ara mideme dokunduu şimdi dokunmuyor tadı ağzıma geliyor du içince
Srfe Wendyy hımm bende öle yapacagm biraz tadı kokusu tuhaf gibi inşallahm idem bulanmadan alışırım 🤭