Ranaaa58 29 haftalık gebeyim nstye bağlandı 2 kere ara ara sancı göründü vajinal ultrasyon istendi. Yaptıran oldu mu. Yapıpta sonrasında kanamam olmasından korktum.
meryemkalay Ranaaa58 hiç birşey olmaz canım korkma rahim ağzı açılmışmı diye bakarlar ona göre de tedavi uygulanır bebiş inşallah zamanında gelsin çok geçmiş olsun
_akalin3 Ranaaa58 yok bişey olmaz cnaım korkma benım rahmım 3 cm acıktı rahım boyum 1.7 iken baktılar gene bişey olmadı
Ranaaa58 Nst de aralıklı 2 kere sancı göründü. Erken doğum olur öu diye korkuyorum nolur dua edin bana