Kızlar biraz tuhaf oldu belki ama 2. Doğumu yaşayanlar anneler ben şuan 2.bebeğime hamileyim ve 25 dün kaldı doğuma ilk bebeğimde doktor gün verdi o gün gittim Suni sancı ile doğum başlatıldı kısmetimde normal doğum varmış o nasip oldu çok şükür. Şimdi 4 temmuz tahmini doğum günün dedi doktor acaba kendi sancım olur mu yoksa yine süreç aynı mı olur böyle bir durum yaşayan oldu mu kafam o kadar karışık ki acaba sancım olacak mı diye düşünüyorum sürekli ilk bebeğimde zor bir doğum oldu 10 saat Suni sancı verdiler gerçekten normal sancının×5 katı diyenler var. Çok uzattım 2.doğum ilk doğuma göre sizce kolay mı olur?