balabanayse16 Bursa şehir Hastanesi’nde doğum yapanlar var mı? Gecelik istiyorlar mi yoksa ordan mı veriyolar doğum zamanında gitmemiz gereken şeyi?
balabanayse16 Fatmaztrk pijama takımı demiyorum ama yanlız gecelik bazı hastaneler gerek duymuyo genelde rengi yeşil olan amilyat önlükleri var ya ondan veriyolar orda nasıl bı bilginiz var mı?
alya5 balabanayse16 gecelik daha rahat olur bence ben koydum çantama sizde mi şehir hastanesinde doğum düşünüyorsunuz kaç haftalıksınız acaba
balabanayse16 alya5 35 haftaligim şehir Hastanesi’nde düşünüyorum inşallah doğumu. Bende gecelik aldım ama nasıl oluyo orda hiç bilmiyorum.
alya5 balabanayse16 bizde 40 haftalığız ilk doğumumda da kullanmıştım ben rahat oluyor kanama kontrolü açısından tabi yinede siz bilirsiniz