Sezeryan doğum tecrübeleriniz neler acaba? Genel anestezi ile doğum yapacağım büyük ihtimalle ama içimde ister istemez bir korku var.. Sonrasında ne kadar süre içerisinde ayılıyorsunuz ve çok ağrılar oluyor mu? Bir de sezeryan doğum sonrasında sütünüz hemen gelmiş miydi