Ayda bir mantar enfeksiyonu olan biri olarak söylüyorum , doktorumun bana dediği şey şu ; mantar gebeleri çok sever. Çünkü gebelikte kan şekerimiz normal insanlara göre fazladır ve bu mantara zemin hazırlar. Doktordan tekrar fitil ve krem iste ama bu süre zarfında mutlaka pamuklu bir bez koy iç çamaşırına. Akıntıyı çekmesi lazım , o bölge kurumazsa sürekli tekrar eder. Günlük ped asla fayda etmez çünkü sentetik. Eski bir erkek atletini kullan pamuklu olmasına özen göster ki o çeksin pislği. Ve her tuvaletten sonra iyice kurut. İnşallah geçer.