Deryatmrts Kızlar Selam 23. Haftaya girdim özellikle 4 gündür çok fazla sağ kalçam ağrıyor ve tümüyle bacağıma vuruyor sürekli topallıyorum ayağımın üstüne basmakta zorlanıyorum magnezyum kullanıyorum bunun dışında bunu yaşayan ve başka bir şey yapan varmı ?
Aleynasvr Valla bende hep öyleyim 37 hafta daha da kötü oldu sakat kaldım resmen. Magnezyumu günde ikiye çıkarmama rağmen bir şey kar etmiyor
Deryatmrts Aleynasvr evet ya ilerleyen aylarda daha kötü olunuyormuş ben şimdiden böyleysem daha sonrasın da yerimden kalkamam heralde canım çok yanıyor
polens 36 haftaligim resmen ağrılar yüzünden yuruyemez oldum evden cikamiyrm günde 2 tane magnezyum iciyrm ama hiç faydası yok.doktr bikaç tane egzersiz önerdi onları yapmaya çalışıyrm ama bi faydası yok umarım bi çare bulabilen vardır