Ozlem34677 Merhaba bayanlar 7+6. Haftadayim bel ağrım iki gündür çok arttı. Böyle olanlar varmı aranızda
Deleted4445656 Ozlem34677 benim 4. Aya kadar devam etti hemde çok şiddetli şekilde şimdi duruldu hamdolsun son aylar yine olurmuş bakalım nasip🙈 çok ayakta durup yormayın kendinizi
Ozlem34677 Deleted4445656 inşallah benimkide öyle olur çok teşekkür ederim sağlıkla kavuşalım bebişlerimize ❤️