ZeynepAtakan Melike bir arkadşaımda onu kullanıyormuş memnunmuş diğer markalar çok pahalı sanırım bende mamajoo alıcam baby mom un
Sehersudi ZeynepAtakan ben o balon gibi olandan almıştım. Elinle bir kere sıkıp göğsünü tutuyor sonra vakumla çekiyordu. Zaten fazla ihtiyaç olmuyor bebek emerek içse daha iyi bence. Fazla sütümü öyle sağıp ben yokken kardeşim kaşıkla vermişti Arada