minikmucizem1655 Kızlar kaçıncı haftada çatı muayenesi yapılıyor?Acıtıyor mu?Tam olarak nasıl yapılıyor,bilgilendirir misiniz?Korkuyorum açıkcasııı
Sedefoznur minikmucizem1655 öncelikle korkmanı gerektirecek gerçekten hiçbirşey yok rahat olman ve kendini kasmaman çok önemli 37. Haftada çatı muaynesi olmaya başladım ben tabi doktordan doktora değişebiliyor bu durum parmakla yapılan bir muayene
talerey1 minikmucizem1655 benim erken doğum riskim vardı ve baskı çöktü 32. Haftamda ilk defa yaptı doktorum bende kötü bir şey bekliyordum ama acımadı hemen bitti anlamadım
Aleynasvr minikmucizem1655 bana 36 da yaptı suyum az diye normalde 37 de yapılıyor sanırım. Bende senin gibi çok stres oldum birden muayene deyince zaten çok korktuğum bir şeydi ama kendini kasmazsan çok acımıyor. Yalan söyleyemem birazcık bi sızlama oluyor iç çektiriyor ama dayannilmayacak abartılı bir şeyi yok zaten kısa süren bir sey çabuk oluyor. İki parmağıyla yapıyor muayeneyi jel sürüp. Biraz yukarı kadar gidip bastırıyor parmaklarını açıp kapıyor hem catini olcmuş oluyor. Hem rahime ulaşıp orayı uyarıyor bastırıyor yumuşama açılma vs var mı diye. Muayenede korkacak bir şey pek yok ama benim sonrası çok kötüydü ertesi gün de dahil kanamam ve ağrım çok oldu muayeneden sonra dogurcam sandim
Sedefoznur minikmucizem1655 baş ve işaret parmakla yapılıyor bastırıyor ama çok abartacak derecede değil tabi ki
talerey1 minikmucizem1655 yok canım abartılacak bir şey değil anlık kasılıyorsun parmakla olduğu için ama rahat bırakınca bitiyor hemen ama doktordan doktora değişebilir tabi ki