Alissss Kızlar selam 3 aylık bebeğim var avent biberon kullanıyorum kaç başlık aldım dayamadık artık sürekli emziği içine kaçıyor başka biberon da bebeğim kabul etmiyor bu sorunu yaşayan var mı
Edabykl Alissss Biz yegenime bakarken kullandik avent hic öyle bi sikinti yasamadik 2 yıl boyunca hatta memnun kaldigimiz icin kendi oglumada ondan aldim
Hellili Alissss emziğini yanlış takıyor olabilir misiniz acaba bende başta yaşadım da meğersem düzgün takmıyormusum ondanmıs emziğin alt kısmında oyuntu var o oyuntu kapak kısmına giriyor ve emzik kapağa tam oturuyor
Alissss Edabykl hadi ya benim şansım mı anlamadım :( sürekli emziği içe kaçıyor trendyoldan biberon başlığı isteyip duruyorum
Alissss simgekaya simgekaya emzik başlıkları ayrı alınca değişik aslında biberonun kendi emziğinde yaşamadım öyle bir şey sadece biberon emziği istediğimde daha yumuşak farklı bir ürün gibi aynı değil