Gokce_21 Bugün regl günüm ve kan verdim acilde.dr pozıtıf dedi.sonuç 21.91 ama endişeleniyorum biraz düşük gibi geldi normal mi sonucu.
mor_menekse Gokce_21 daha çok yeniyse normal canım bı anda artıyor o 1 gün sonra daha da yüksek çıkıyor biraz bekle tekrar ver
Tugbagelir Gokce_21 Benim 21.64 dü 2 gun sonra tekrar yaptim iki kati artti sende iki gun sonra tekrar yap
EceDalgaciMahmutoglu Gün aşırı tekrarlayınız. Tek sonuçla yorum anlamsız olur. önemli olan artış oranı. Beta artış oranı diye google’layin. Bakın bakalım bi, hayırlısı olsun.
Hilal1608 Gokce_21 Canım inşallah vardır bebiş allah gönlüne göre versin🤲 Benim sana bir sorum olacak acilde kan verdim dedin ya kaç saate çıktı sonuç acilden beta hcg bakmıyorlar sorun çıkartıyorlar dedilerde nasıl hallettin
Gokce_21 Hilal1608 1 bucuk saatte cıktı sonuclarım.karın ve kasıklarımda agrım var ve baş dönmem var dedim.günümde gecikti süphelenıyorum dedım.ıdrar ve kan ıstedıler.bir sürü şeye baktılar