2li tarama testini kendi hastanende pahalı olduğu için başka hastanede yaptırdım ve ense kalınlığı yüksekti ki ogün bakan hiç birşey dememişti kendi doktorum demişti detaylıda anlarız sınırda demişti içme dert olmuştu ve haftam geçmeden devlete yaptırdım ve özelden yapılandan çok daha düşük şekilde olması gerektiği şekilde çıktı ama doktoruma söylemedim detaylıyada girdiğimde herşey çok normaldi hiç bir sıkıntı yok. Bazen doktorlar ölçemiyor ve insanların için kurt düşürüyo içiniz rahat olsuun rahat tutun ki hiç birşey olmaz 🙏