Limpid hiç kötüyü düşünme. Herkeste aynı şey olcak diye bişey yok. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Benim ki çift yumurta ikiziydi. Keseleri falan ayrı olduğu için ne bana ne de diğer bebeğe bi zararı olmadı. Kısaca müdahale edilmedi. Zaten canlı olmadığı için bebekte keseside gitgide küçüldü. Doğuma kadar ya tamamen kaybolur yada ufak bi kalıntı kalır dediler. Bende 20. Haftada az çok hareketlerini hissediyodum hem sağda hemde solda hissedince ikiside yaşıyo sanmıştım ama tek bebeğin hareketiymiş.