Merve-mom buhara Fatma Aydın a gidiyorum. Bence çok ilgili. Bir kere gereksiz yere asla tedirgin etmiyor insanı. Rahatlatan bir yapısı var, güler yüzlü ve naif. İstediğim soruyu soruyorum mesela ama zaten soru sormama gerek kalmayacak kadar ayrıntı veriyor kendisi. 🫶🏻