Fundatercuman Kızlar iyi akşamlaaarrr 💚 Bebişleriniz kaçıncı haftada doğum pozisyonu aldı acaba? Kaçıncı haftada o pozisyonu alması normal tecrübeli anneler yazabilir mi 🙈 Biz daha 30 haftalığız da merak ettim 😂
hunilimom Fundatercuman ilk gebelikte 36+4 de dönmüştü hissetmiştim bu da 27 de döndü onu da hissettim diye bilirim
talerey1 Fundatercuman 30.Haftada aldı canım baskıyla birlikte erken doğum riski var yatıyorum şuan 32. Haftadayız
talerey1 Fundatercuman biraz zor gerçekten çünkü korku oluyor erken doğmasını istemiyorum sürekli kasıklarımda bir kafa ağırlığı var bacakları göğüs kafesimi sıkıştırıyor nefessiz kalıyorum bazen birden ama her şeyden güzel gene varlığı 😂😂