Nazkin aynısı bende oldu. Ben 33 haftalığım çok iki gün önce sertleşti doktorum günde 7-8 den fazla olursa 20 dk da yarım saatte bir olursa gel dedi. Benimki 3, 5 dk da bir oluyodu. Gittim nts de 80 üstü çıktı yatış yapıldı, serumlar takıldı. 1 gün sonra şiddeti azaldı, çıktım. Takip et derim