Ben 3 bucuk sene once genel anestezi oldum yarim saat suruyor en fazla bana seslendiler uyandim yukari cikardilar bebegim coktan odaya cikmisti benim hic agrim sizim falan olmadi aksama dogru yurumeye basladim hic evdede agri cekmedim korkmayin Allahin izniyle rahat gecer insallah